Motie: Stadsmarketing ‘Made in Helmond’ aangenomen

Samen met het CDA heeft Helder Helmond de motie: Stadsmarketing ‘Made in Helmond’ ingediend. Deze motie is afgelopen begrotingsbehandeling unaniem aangenomen. Hiermee verzoeken we het college om stadsmarketing met durf en lef op te pakken, waarbij samenwerking en verbreding van het merk Helmond centraal staan. We mogen als Helmonders trots zijn op onze successen en deze moge ook worden uitgedragen. Denk aan onze Brabanders van het Jaar, het jongste sterrenrestaurant, cultuur- en sportprijzen, vooraanstaande vrouwelijke bestuurders, brainport smart district etc. Met het aannemen van deze motie zetten we in op een gedurfde, authentieke en creatieve aanpak van de stadsmarketing. Hierdoor kan Helmond als merk nog sterker naar voren worden gebracht. Lees hieronder de volledige motie terug.

Waar bent u trots op als Helmonder wat nadrukkelijker mag worden uitgedragen? Laat het ons weten!

Motie-stadsmarketing-5-11-PDF

0
Zou graag je gedachten willen weten, laat een reactie achter.x